Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Regionalne festivalske ulaznice u prodaji od ožujka Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 13. veljače 2019. god. u 12:04

ultra1302

Axwell, Sebastian Ingrosso i Steve Angello! Tri najpoznatije glazbene “crne točke“ na svijetu. A kada preko noći te tri crne točke misteriozno osvanu na zidovima nekog grada, to može znači samo jedno - ušli ste u odabrano i itekako privilegirano društvo! Upravo su ti plakati nedavno osvanuli na ulicama Splita i Zagreba, a iako se umjesto tri točke našao natpis “SPLIT SPLIT SPLIT“, brojni obožavatelji diljem svijeta znali su da se sprema glazbena vijest godine! Šuškanjima je danas došao kraj i organizatori festivala ULTRA Europe napokon mogu ekskluzivno potvrditi - Swedish House Mafia stiže u Split! Ovo je najjače glazbeno ime i najveće pojačanje u povijesti festivala, a kako je riječ o tek prvom ovogodišnjem objavljenom izvođaču, može se sa sigurnošću reći da će sedmo izdanje biti ono koje se neće smjeti propustiti!

Opširnije...

Spektakularan nastup grupe Pravila igre u Rijeci Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 12. veljače 2019. god. u 14:10

pravila1302

Glazba je prije svega tu kako bi spajala i okupljala ljude, ona je ta koja nas čini sretnima i potiče nas na druženja. Uz nju stvaramo uspomene i često sklapamo nova poznanstva, a upravo je sinoć u riječkom CineStaru održan live 3D koncert grupe Pravila igre, koji je okupio brojne obožavatelje koji su uživali u svakom stihu i melodiji. Dečki su ugrijali sve prisutne svojom izvedbom za koju su pokupili brojne ovacije, a iznenađenja i pozitivne energije, nije nedostajalo. Prepuna dvorana, osmijesi, maštovita produkcija i specijalni efekti, bez daha su ostavili sve prisutne. Publika je imala priliku uživati u posebnom i nikad viđenom, audio - vizualnom događaju i iskustvu koje se pamti, te koji je jednako tako nadmašio sva očekivanja.

Opširnije...

Kazalište na Kaptolu spremno za komediju godine! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 07. veljače 2019. god. u 09:48

komedija0702191

Kad se na jednom mjestu spoje vrsni dramski autor Mate Matišić, redatelj Zoran Mužić te sjajni glumački ansambl Kazališta Komedija, rezultat je i više nego jasan - ljubitelje kazališne scene očekuje još jedno vrhunsko ostvarenje koje se ne smije propustiti pogledati! Duhovita priča Legenda o svetom Muhli, spremna je za svečanu premijeru koja je na rasporedu je u subotu, 9. veljače 2019. godine s početkom u 19.30 sati.

Opširnije...

DJ Mahmut Orhan gostuje u zagrebačkom klubu Magic Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 05. veljače 2019. god. u 13:34

orhan0502

Jedan od najboljih svjetskih DJ-a Mahmut Orhan gostuje u novom zagrebačkom hit klubu Magic. Od svog nedavnog otvorenja, kada je izazvao veliko zanimanje javnosti, Magic redovno iznenađuje novitetima. Gostovanje ljubimca zagrebačke publike zasigurno je jedno od najzvučnijih.

Opširnije...

Novo mjesto u Puli koje osvaja na prvi pogled - Hugo's bar Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 05. veljače 2019. god. u 07:42

hugo0502191

Nakon što je osvojio zagrebačka srca brojnih ljubitelja gina, kave, zabave te zaljubljenika u estetiku i interijere, popularni Hugo's bar svoja vrata otvorio je i u Puli, u sklopu novootvorenog shopping centra Max City. Baš poput zagrebačkog, i pulski Hugo's bar na posve savršen i sebi svojstven način spojio je nespojivo, kako u interijeru, tako i u ponudi; ovdje gosti mogu popiti svoju prvu mirisnu jutarnju kavicu, doći na zasluženi popodnevni after work cocktail ili pak doći na zagrijavanje prije izlaska uz fenomenalnu muziku i vrhunska pića.

Opširnije...

Stranica 1 od 319

Najave događanja