Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Svjetski trendovi u obnovljenom klubu H2O Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 30. listopada 2019. god. u 14:32

h2o2210

Zagreb se može pohvaliti jednim od najsuvremenijih klubova u svijetu. Naime, zagrebačka oaza zabave H2O u potpunosti je obnovljena i otvorila je svoja vrata u novoj sezoni. Pod palicom poznatog dizajnera interijera Roberta Bajsa zagrebački je klub u cijelosti dobio novi vizualni identitet. Rekonstrukcija i preuređenje kluba zahtjevali su opsežne građevinske radove pa se uređenje odvijalo u nekoliko etapa. DJ i light pult je pomaknut u odnosu na prijašnju poziciju te svojim pogledom prema bini dobiva potpunu funkcionalnost i upravljanje rasvjetom i zvukom.

Opširnije...

Ovacije na premijeri mjuzikla 'Menopauza' Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 25. listopada 2019. god. u 14:00

menopauza2310191

Sinoć je u kinododvorani zagrebačkog Studentskog centra održana premijera mjuzikla 'Menopauza' o kojem zadnjih mjesec dana svi pričaju. Riječ je o mjuziklu koji je nastao na Broadway-u. Mjuzikl je doživio svoju inačicu i u državama izvan SAD-a i to u Australiji, Brazilu, Kanadi, Mađarskoj, Irskoj, Izraelu, Italiji, Maleziji, Meksiku, Novom Zelandu, Filipinima, Velikoj Britaniji, Sloveniji, Južnoafričkoj Republici i Južnoj Koreji, a konačno je dobio i hrvatsku inačicu u režije redateljice Nine Kleflin. Četiri glavne protagonistice sinoć su na premijernoj izvedbi zaradile gromoglasni pljesak i snažne ovacije publike.

Opširnije...

Svjetski uspjeh Hrvatske firme u Las Vegasu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 25. listopada 2019. god. u 11:10

parada2210

Las Vegas, grad neprestane zabave, noćnih klubova i igara na sreću jedan je od najpoznatijih gradova na svijetu. U gradu koji nikad ne spava i ultimativnom sinonimu za najluđe partyje, teško je izvesti nešto do sada neviđeno i nesvakidašnje. No, mala firma iz Hrvatske može se pohvaliti upravo time. Naime, PLAYBOX, agencija za produkciju i organizaciju evenata i Gabrijel Krstanović, osnivač Vegas Music Foundationa, osmislili su festival svjetskih razmjera naziva Vegas Electric Parade.

Opširnije...

Najveći festivalski brend na svijetu najavljuje novo širenje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 16. listopada 2019. god. u 11:26

ultra1610

Procjenjuje se da elektroničku glazbu na svijetu sluša više od 1.5 bilijuna slušatelja čime je ovaj žanr zasjeo na visoko treće mjesto po slušanosti, odmah iza popa i rocka. Dokazuju to i brojni svjetski specijalizirani festivali te izvođači koji po broju nastupa te godišnjoj zaradi itekako imaju status mega zvijezda. Biti na samom vrhu znači biti bolji, veći i drugačiji od ostalih, a kako se to radi najbolje zna Ultra Music Festival. Tri je godine zaredom ovaj festivalski brend proglašavan najboljim festivalom elektroničke glazbe na svijetu, a ovih se dana okitio još jednom laskavom titulom. Ultra je i službeno postala najvećim svjetskim festivalskim brendom, nakon što je na popis brojnih destinacija gdje se održava dodala i bliskoistočni dragulj Abu Dhabi.

Opširnije...

Sve je spremno za humanitarni koncertni spektakl u Zagrebu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 16. listopada 2019. god. u 11:14

dive1610

Hrvatska je postigla najveći uspjeh u svjetskim razmjerima u iskorjenjivanju bolesti štitnjače. Riječ je o bolesti koja najčešće pogađa žene, a u ovom smo području zasjenili zemlje poput Njemačke, Francuske i Belgije. Poručio je ovo akademik Zvonko Kusić na predstavljanju humanitarnog koncerta 4 DIVE koji će se održati 22. listopada 2019. godine, u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu s početkom u 20 sati. Glazbenicama Radojki Šverko, Martini Tomčić Moskaljov, Ivani Husar Mlinac i Mariji Husar Rimac pridružit će se i Bruno Krajcar, a bit će ovo jedinstveno umjetničko druženje s posebnom porukom za sve one koje je dotakla ova bolest.

Opširnije...

Stranica 1 od 338

Najave događanja