Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Ovo je najbolje ljetno mjesto za zabavu u Hrvatskoj Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 19. srpnja 2019. god. u 08:37

makarana1907

Impresivna brojka od više od 10 tisuća gostiju u samo mjesec dana znak je da je publika prepoznala Makarana Beach Club kao jedno od najboljih mjesta za zabavu ovog ljeta. Gosti su pristigli iz čak 36 zemalja od kojih je velik broj na makarskoj rivijeri po prvi put. Popularna makaraska ljepotica Makarana dom je ljetne morske čarolije koja već nekoliko tjedana svakodnevno spaja vrhunsku glazbu, ples, pozitivnu energiju i nesvakidašnje emocije. Čarobni performansi glazbeno - plesnih umjetnika uz najveće strane i domaće ljetne hitove, zanosne koreografije i akrobatske vještine, vrhunska scenografija i večernja tematska uređenja odlike su jednog od najpopularnijih klubova u regiji.

Opširnije...

Najavljeno osmo izdanje festivala ULTRA Europe Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 19. srpnja 2019. god. u 08:04

ultra1807191

Nakon tri povijesna dana na Parku Mladeži, festival ULTRA Europe zaplovio je najljepšim hrvatskim otocima. Brač, Hvar i Vis ispunili su sva očekivanja brojnih fanova koji su, osim mega spektakla na splitskom stadionu, osjetili sve ono po čemu je hrvatska inačica najpoznatijeg svjetskog festivalskog brenda, jedinstvena u svijetu glazbene industrije. ULTRA Europe najavila je datum novog susreta u Splitu, a u prodaju je krenula i prodaja early bird ulaznica po cijeni od 139 eura za tri festivalska dana na Parku Mladeži.

Opširnije...

Ultra Europe: Park Mladeži spremno otvara vrata u petak Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 11. srpnja 2019. god. u 13:39

ultra1106

Ostalo je još samo dva dana do početka sedmog izdanja festivala ULTRA Europe! Organizatori najavljuju - sve je spremno za najvažnije međunarodno događanje u Hrvatskoj, a ove se godine obaraju i novi rekordi! Najveća pozornica i produkcija ikad viđena u regiji, najveći broj posjetitelja, najveće glazbene zvijezde današnjice i još spektakularniji vatromet - nemjerljiva je ovo promocija i razglednica Splita i Hrvatske koja će obići će svijet u dahu. Park Mladeži svoja vrata otvara svaki dan u 19 sati, a u ponedjeljak kreće i glazbeno putovanje po otocima, Braču, Hvaru i Visu.

Opširnije...

Beefeater Park City kao najsvježija uvertira u tople dane Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 09. srpnja 2019. god. u 07:33

beef0607191

Proteklog vikenda održan je, nesumnjivo 'najginastiji' i 'najsvježiji' događaj sezone - Beefeater Park City. Kao idealna lokacija nametnula se Park-šuma Tuškanac, najveća i jedina prirodno očuvana šuma u samom centru grada Zagreba, koja je pružila savršen hlad i utočište od zamornih vrućina. Osim u debelom hladu zelenog Tuškanca, brojni posjetitelji mogli su se rashladiti uz omiljeno ljetno piće, neizostavno u gotovo svakoj prilici tokom cijele godine, ali posebice onog njezinog toplijeg dijela - Gin&Tonic.

Opširnije...

Anamaria Raič uputila poziv koji se teško odbija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 09. srpnja 2019. god. u 07:14

raic0807191

Jedna od najljepših i najatraktivnijih Hrvatica, Makaranka Anamaria Raič uputila je ljetni poziv koji se teško odbija. Po povratku s grčkog Mikonosa, predstavila je seriju fotografija kojom najavljuje nezaboravno ljeto u najljepšoj makarskoj ljetnoj oazi Makarani.

Opširnije...

Stranica 1 od 332

Najave događanja