Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Premijera filma o festivalu koji obožava cijeli svijet Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 04. prosinca 2018. god. u 14:42

ultra0412

Split, Brač, Hvar i Vis glavne su zvijezde filma koji će u samo par sata obići cijeli svijet! Riječ je o najiščekivanijem desetominutnom uratku, ULTRA Europe 2018 Aftermovie, na koji se čekalo od sredine srpnja. Najljepši, najemotivniji i najspektakularniji kadrovi, pod režiserskom palicom svjetskih majstora produkcije Final Kida, pričaju priču o jedinstvenom destinacijskom festivalu koji je promijenio sliku Hrvatske i sliku glazbene industrije, a od danas ga premijerno može pogledati cijeli svijet!

Opširnije...

Otvoren najveći bowling centar Rock'n'Bowl Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 03. prosinca 2018. god. u 09:54

rock0312181

Kakva vruća atmosfera vlada u najvećem bowling centru u Hrvatskoj. Već prvog dana u novom Rock'n'Bowlu čari popularnog zimskog sporta upoznale su hrvatske zvijezde. Renata Sopek zaigrala je protiv Borne Kotromanić, koja je na sportskom druženju bila u društvu sina Rafaela koji voli kuglanje. Napeto je bilo do samog kraja.

Opširnije...

Zavirite u ELFS & bubbles! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 30. studenog 2018. god. u 14:23

elfs3011181

Kad se na jednom mjestu spoje mašta i kreativnost najpoznatijeg hrvatskog modnog dvojca te inovativno i vrhunsko ugostiteljstvo rezultat je jasan - Zagreb je dobio ELFS & bubbles, novo IN mjesto idealno za dnevno opuštanje te večernje provode! Atraktivni bar otvoren je na lokaciji prvog ELFS dućana u Amruševoj 4, a zasigurno će u vrlo kratkom roku postati omiljenim mjestom za uživanje u najkreativnijim kombinacijama i okusima pića s neodoljivim mjehurićima. ELFS & bubbles predstavlja sinergiju modnog brenda i ugostiteljskog biznisa što je svojevrsna poslovna inovacija na hrvatskom tržištu. Naime, ovo je prvi put da jedan modni brend ustupa svoje ime ugostiteljskoj branši, a da pritom ne ulazi u vlasničku strukturu što predstavlja značajan iskorak u suvremenom brendingu.

Opširnije...

Treću godinu zaredom Sonus proglašen najboljim festivalom Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 28. studenog 2018. god. u 11:55

sonus2811

Na nedavno održanoj dodjeli nagrada domaće i regionalne elektroničke glazbene industrije, Ambasador nagradama, Sonus festival je opet dokazao kako je omiljeni hrvatski festival prema izboru fanova. Paški Sonus festival treću godinu zaredom osvojio je Ambasador nagradu za najbolji hrvatski festival u konkurenciji s vrlo uspješnim festivalima Dimensions, Outlook, Sea Star i Modem festivalom.

Opširnije...

Brojne zvijezde lude za hit predstavom Cirque du Soleila Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 28. studenog 2018. god. u 11:28

avatar2711

Najveća hrvatska metropola našla se u privilegiranom društvu gradova kao što su Barcelona, Madrid, Milano, Moskva, Helsinki, London i Berlin koji će ugostiti TORUK - The First Flight, predstavu kanadske trupe Cirque du Soleil i to za manje od dva tjedna! A nakon što napusti europski kontinent, nakon gotovo četiri godine i izvedbi diljem svijeta, ova će predstava zauvijek završiti svoj put i prestati s prikazivanjem. Stoga je ovo uistinu jedinstvena i posljednja prilika za pogledati ovaj spektakl koji nisu propustila brojna svjetski poznata lica, a kojem se raduju i domaće zvijezde.

Opširnije...

Stranica 1 od 314

Najave događanja